Gyakran ismételt kérdések
Hogyan rendelhetek ?
Rendeléseid bármikor leadhatod online a nap 24 órájában az oldalon található rendelőfelületen. Csak válasszon egyet az aktuális menüjeink közül, egy kattintással helyezze online kosarába és a fizetést követően már végezett is.
Sikerült feladnom a rendelésem?
Rendeléseid sikerességéről minden esetben visszaigazoló e-mail formájában értesítünk. Ha bármilyen okból kifolyólag, ez az e-mail nem érkezik, írj nekünk, vagy hívj minket, vagy keress minket Facebook-on. Elérhetőségeink itt megtekintheted.
Miért kell regisztrálni magamat?
A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan szállíthassuk ki Önnek. Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám, illetve egy pontos cím.
Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)
Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni.
Törölni szeretném a rólam tárolt adatokat.
Sajnáljuk ha erre a döntésre jutott. Kérése miatt keresse az ügyfélszolgálatunkat, elérhetőségek: info@egeszsegpajzs.hu
Nem azért élünk hogy együnk, hanem azért eszünk hogy éljünk!
A menükben az ételek nyersanyag összetételének változásának jogát fenntartjuk!